poniedziałek, 30 stycznia 2012

King Kong

 Zima przyszła. Trochę późno, ale przyszła. Dziś byś taki mróz, że wracając z rana pociągiem do szarej rzeczywistości odmroziło mi ciało. Przysięgam. Do tej pory nie mogę wrócic do normalnej, człowieczej temperatury.
 Mam nadzieję tylko, że zima tymi przymrozkami robi nam psikusa na pożegnanie i że moja początkowa teoria, że przyjdzie późno i będzie trwała do lata jest całkowiecie nie prawdziwa.
 No, a skoro zima przybyła to wyciągnęłam z szafy moje nie noszone futro, w którym czuję się jak prawdziwy king kong. Dopiero teraz dojrzałam do niego na tyle, że potrafię stwierdzić całkiem szczerze że jest fajne. I ciepłe.
  A teraz pytanie zagadka: zna ktoś w Berlinie jakieś super świetne w pyte kul targi staroci? Albo vintageshopy??

Faux fur: River Island, Leggings: River Island, Shirt: Vintage(Priscilla)

13 komentarzy:

  1. wspaniałe zestawienie, koszula ma idealną długość ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. AMAZING STYLE! GREAT PHOTOS!
    XOXO,
    FASHIONHYPNOTISED GIRL

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde ale ekstra to futro
    ja ciągle szukam idealnego :/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw, szczególnie podoba mi się to futro. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super koszula i ta zawieszka w pasie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny zestaw! Cudne futro!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. You are so sweet! Would you like to follow each others blog on GFC? XoXo

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  8. mega dobry streetowy look!

    http://jesttogucci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Futerko mi się kojarzy z Cruellą Demon, tylko bardziej futrzane;) Fajny taki zestaw. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie wróciłam z Galerii. Internet jest świetny , wystarczy trochę poszukać i można zaoszczędzić pieniądze. Na podany przez Ciebie numer zostanie wysłany 14 cyfrowy kod promocyjny, którym możesz wykożystać tylko raz, opłacisz nim zakupy w sklepach z odzieżą. Miłego dnia Roksana
    http://xurl.pl/auwV

    OdpowiedzUsuń