czwartek, 19 stycznia 2012

Electric yellow

 O jezusku, jaka pogoda! Leje i leje, toż to już zima chyba lepsza:)
Do rzeczy bo śpieszno mi na autobus:): Fluo czapunia jest moim ostatnim najlepszym zakupem ever! Przysięgam.
Kupiłam ją w warszawskim lumpie za jakieś symboliczne złotówki. Przygotujcie się na wiele postów z czapą w roli głównej, bo noszę ją codziennie. Po pierwsze bo: fajnie wygląda i wyglądam w niej jak mniejszy żul niż zazwyczaj, po drugie bo: od jakiegoś roku mam fazę zapuszczania włosów, i to co się dzieje teraz na mojej głowie, to jednym zdaniem "pożal sie boże" (jak zwykła mówić moja świętej pamięci babcia).
Przy okazji włosów: wracać do siwego blondu czy nie wracać?
 Reszta outfitu: przypadkowa, bo nie nastawiałam się na zdjęcia.
Plecaczek natomiast do kupienia od poniedziałku w Priscilli. Strzeżcie zęby, bo regularnie odbywają się u nas bitwy o plecaczki:) Prawda że uroczy?:P

Pisc by Smok

 Hat: second hand, Leathet Fringed Jacket: TopShop, PanterJeans: TopShop, Boots: Zara, Shirt: TopShop, 

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wieeem, na poczatku kupilam ja dla zwaly dopiero pozniej przyszla podnieta:)

      Usuń
  2. super wygląda ta czapa fluo jako taki mocny detal :D wracać do siwego!

    OdpowiedzUsuń
  3. ajj! superglancyś wyglądasz;] pozdrrrr

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piekne zdjecia, cudnie wygladasz na tym tle!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. butki i czapa fajne. blog zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę taką czapkę !! ;(
    Całuski !! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ojaaa jaka jesteś świetna! szkoda, że tak rzadko trafiam na takie blogi jak Twój!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja natomiast chceeeee tą kurtkę !!

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny elektyczny look!
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. czapa jest po prostu extra! super dodatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaa, masz niesamowity styl! boże, jaka świetna czapka, ten kolor jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  12. i love your clothing and your style! looks so cool
    guesswatcheshop.ca

    OdpowiedzUsuń