piątek, 25 listopada 2011

seQuins

 Kilka zdjęć domowo-priscillowych:)
Cekiny to mój ulubiony motyw. Zaraz po skórach, dżinach i futrzakach. O ironio! Nigdy ich tutaj nie przedstawiałam. Nie wiem dlaczego. Wszak cekinowe wdzianka stanowią połowę zawartości mojej szafy. Począwszy od marynarek, bolerek, bluzek, po przez swetry, spódnice, kończąc na spodniach.
 Ale postaram się pokazać ich większość. Postaram się.
Poza tym kochani Zapraszam do Priscilli (będę zapraszać jeszcze przez kilka kolejnych postów:). W środę odbywa się kolejne mini otwarcie. Zdjęcia postaram się umieścić na blogu.
 Jeżeli chcecie obadać co oferujemy, sprawdzcie o tutaj. Prowadzimy również sprzedaż interentową. Wystarczy tylko napisać:).

 seqiun blouse: Vintage(Priscilla), Necklace: TopShop, Boots: Zara, Trousers: TopShop

14 komentarzy:

  1. I find here great ideas and good taste!

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. możesz się rozebrać i rzucić mi wszystko co masz na sobie????? plissssssssssssssssssssss !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. great and funny style!
    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. o jak ciekawie u ciebie! +dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten look! Mega. Co tu się będę rozwodzić, masz mega styl!

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy blog i styl,dodaje do obserwowanych. liczę na to samo ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje:*

    Pocahontas- moge oddac wszystko, tylko nie naszyjnik, tylko nie naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobre buty widze ;))

    zapraszam na konkurs:
    drawinggpin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajebista bluzka!!! Jestem pod wrażeniem:):)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał ale się świecisz!! Super wyglądasz- wyróżniasz się z tłumu :) Na Sylwestra także planuję coś cekinowo-błyszczącego nabyć i będziesz moją inspiracją :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili- Laura

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie to wszystko polaczone ! buciorki kocham!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie ! Masz bardzo ciekawe stylizacje

    Obserwuje i zapraszam
    http://projektownia-mody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń