środa, 9 listopada 2011

Priscilla...

 Maluję, skrobię, wycinam, przyszywam, rysuję, sprzątam, nabijam, odnawiam, fotografuję, restauruje, mocuje, tańczę... Tak właśnie spędzam ostatnie dni, a może nawet i tygodnie. Wszystko to ma jakis cel.
Moi drodzy czas najwyższy- przedstawiam Wam Priscille- dziecko Smoka i moje. A cóż to jest Priscilla? Miejsce magiczne, modowe, artystyczne, jedyne w swoim rodzaju i takie jakie Poznań już od dawna potrzebował. Więcej szczegółów wkrótce, mam nadzieję że Wam się spodoba:)
 Poza tym obiecałam sobie zacząć dbać o blogga i bywac tu częściej. Ogrom obowiązków po prostu często mnie przerasta i ciężko mi ogarnąć kuwete:)



  Leather Jacket:TopShop, Dress:TopShop, Boots:JC, Bag:PRADA (vintage)

20 komentarzy:

  1. Rewelacyjny outfit! Frędzle jak najbardziej na topie :)
    Dodaję do obserwowanych, będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. duży but i już nie jesteś malutka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne zdjecia!! p.s. Jestes bardzo kreatywna osobka! pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. K: duzy but, a ja ciagle malutka:( W tym problem, ale trzeba sobie jakos radzic;)

    pocahontas: bedziesz jedna z pierwszych wiedziala o otwarciu:)

    reszta: dziekowac:*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi sie podoba twoj blog! (:

    http://jessicajersey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie zestawienie, taka lekka sukienka i taka ciężka reszta - bomba! No i Twoje nogi zgrabne :) bajka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Very nice outfit!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. o mamo, zakochałam się w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  9. to chyba moje ulubione połączenie - delikatna, biała sukienka i czarna, skórzana kurtka :D buty pięknie tutaj pasują. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, dziękuję za miłą wizytę :))

    Moje fotograf są z Poznania i powiem Ci, że odkąd założyłam profil na maxmodels, zgłosiło się do mnie bardzo wiele fotografików chętnych do współpracy. Jeżeli masz jakiś projekt do zrealizowania, zarejestruj się tam i napisz o tym na forum. Na pewno znajdziesz kogoś ciekawego :)

    Pozdrawiam!
    Anna Sancewicz Atelier

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju jak mi miło *blaszingujęsię* PRADA BAG ozeszty !!! obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  12. po pierwsze cudowny nagłówek i wygląd bloga! po drugie kocham Cię w tym secie ,trzecie to wspaniałe foty! naprawdę fajnie! kiss,alix

    OdpowiedzUsuń