niedziela, 3 lipca 2011

Cowboy girl

 A nie mówiłam że teraz będę zaglądać tu częściej? Obowiązki studyjne odeszły, więc mam więcej czasu na wszystko. Tak baj de łej- obroniłam się! Na celujący kurde:D.
 A teraz do tematu. Długo szukałam kowbojek. Takich prawdziwych, zużytych i najlepiej czarnych. Poszukiwania nie zakończone ale chwilowo zaspokojone tymi które znalazłam. Nie są to może takie jakie sobie wymarzyłam, ale są kowbojki? Są kowbojki. Myslę że fajnie je będzie latem zestawiać z szortami lub kieckami, których mam pełno, ale zazwyczaj żadne buty do nich nie pasują.
 Kurde, powiecie wy mi co się dzieje z pogodą?? Zimno i pada non stop. Początek lata godny jesieni. Ale w sumie dobrze, openera przynajmniej mi nie żal już tak bardzo:)

Shirt-Zara, Shorts-TopShop, Cowboy Boots- Vintage, Bag-Vintage

15 komentarzy:

  1. Kowbojki nie do końca do mnie przemawiają, za to reszta jak najbardziej :) Świetne zdjęcia.
    Cóż, pogoda rzeczywiście nas nie rozpieszcza. Podobno od wtorku ma być lepiej, zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym do tego stroju założyła tez "traperki";) eh w taka pogodę na polu openerowym wszystkie namioty już pływają;) też mi nie żal aż tak bardzo że w tym roku nie pojechałam, zresztą co to za pomysły że kazdego dnia po poslkim wykonawcy otwierającym dalej graja polscy?..może dlatego line up taki słaby.. pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna koszula!
    kowbojki też rzecz jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie, jak zawsze zresztą!

    OdpowiedzUsuń
  5. uważam, że jesteś bardzo odważna, ale oczywiscie wychodzi ci to rewelacyjnie!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Cię! Obserwuję bloga od dawna! Koszula jest fantastyczna i zestawiona w oryginalnym secie!<3

    Zapraszam do mnie:)
    http://movesfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny outfit i zdjecia!!!!!jeste pod wrazeniem!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam szorty i torebkę!

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjny outfit!
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oh kowbojki są cudowne!!! <3 Świetny zestaw!!!

    pozdrawiam i zapraszam do mnie www.dutyofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjny blog;) jakbys żyła na ranczu;)

    zapraszam do nas new;)
    fashion-ache.blogspot.com


    K&M

    OdpowiedzUsuń