wtorek, 7 czerwca 2011

Hot in here

 Iście wakacyjny look. Adekwatny do pogody. Lato dopiero się rozpoczęło a upały już dały mi nieźle popalić.
U mnie w mieszakaniu jakieś 100 stopni, nie żartuję. Mieszkam na poddaszu, więc sobie wyobraźcie. Wprowadzając się tutaj dziwiłam się- co tak mało za takie piękne mieszkanie? Właśnie znalazłam odpowiedź. Jak się dorobię, kupuję basen i postawię na środku salonu. Takie sauno-dżakuzi będzie. Innego pomysłu nie mam. Albo mam! Teleportujcie mnie gdzieś gdzie woda i plaża. Najlepiej na Karaiby albo Jamajkę:)
Póki co, o takich wyjazdach mogę tylko pomarzyć. Jako bonus macie kawałek który mnie najlepiej wprowadza w takie bosko- wakacyjne klimaty. Endżoj!

Trousers: TopShop, Bag: H&M, Shirt: SH, Shoes: River Island


13 komentarzy:

  1. ten post oznacza, iż przeżyłaś powrót do domu!!
    Fajne kolorki <3


    ziomuś mam do Ciebie prośbę obadaj messages :)

    OdpowiedzUsuń
  2. iście wakacyjny look
    najlepiej !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. żeś ja Cię wcześniej nie widziała! - MEGAŚNIE

    dodaje do obserwatora!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie letnio... zdradzisz skąd masz pierścionek ze skrzydełkiem?

    www.ladies-in-furs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowsko i jeszcze to bikini wystające :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierścionek- skrzydełka jest przesłodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super outfit ;) Pierścionki świetne ;o ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej! wygladasz przecudownie! wow, faktycznie, bije wakacyjny blask!!! LOVE! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. crazy look! I love it! lovely blog!
    If you want, visit my new blog
    www.thegiuliasbag.com
    Follow me and I will be happy to reciprocate!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Iście wakacyjny look na iście wakacyjnym tle, tak po amerykańsku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. STUNNING outfit, very cool and comfy!


    We've great Giveaways for 650€ (Ray Ban Wayfarer, Costume National, Le Coq Sportif) for our readers on our blog Schöngeist!

    http://schongeist.blogspot.com/2011/01/giveaway-for-650-women-men-costume.html

    Burcu

    OdpowiedzUsuń
  12. cute outfit!

    Love,
    www.chicksinfeathers.co.cc

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz podobają mi się Twoje zdjęcia i odważne stylizację ;) buziak

    OdpowiedzUsuń