środa, 29 czerwca 2011

Be shining

 Wiem wiem wiem, ostatnio rzadko tu zaglądam. Ale mam nadzieję, że niebawem się to zmieni.
Jutro obrona. Ale już mi kamień spadł z serca że wszystko zdołałam jako tako ogarnąć. Samą obroną się nie przejmuję, bo to formalność, natomiast czas przygotowań był tragiczny. Ale prace zainstalowane, portfolio do dupy, ale odebrane i od jutra wakacje. Yeah!! Boziu, daj mi wyjechać na wypoczynek gdzieś na koniec świata. Odwdzięczę się. Obiecuję.
 Co do stroju, to cóż... Złoty sweter zastąpił chyba z powodzeniem całą biżuterię. Myślę że nic dodać nic ujać. Kupiłam go na przecenowych przecenach. Poszłam po conversy, bo moje się już całkiem rozklekotały , no i wrociłam ze swetrem, tymi czarnymi co mam na stopach i paroma innymi rzeczmi:) Tak więc sory conversy, musicie poczekać na kolejną wypłatę:)
 Trzymajcie kciuki za jutro:) Ciao!

sweater- Zara,  Boots- Zara, Bag- Vintage

9 komentarzy:

  1. sweter i buty cudowne!!!!
    jutro idę do Zary!!!
    trzymam kciuki jutro ,Ty też trzymaj (ostatni egzamin)
    u zaczynamy wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz spodenki pod spodem:D:D? bo ryzykowna długość hi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze mam problem, jak w centrum miasta zrobić fajne zdjęcia, żeby tło było dobre. No i powiem ci, że dałaś czadu. Bardzo ciekawe ujęcia, bardzo fajnie pokazane miejsce. A dokładnie wiem gdzie to jest i jestem pewna, że mi by wyszedł jakiś pasztet z tego :P Wyglądasz w ogóle bardzo ciekawie i wielkomiejsko (tak mi się kojarzy...)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pocahontas- kciuki sie przydaly:) Ale Ty yez juz po, tak ze teraz tylko chill:)

    Miss Weg- no jasne ze mam!:) Dlugosc taka tylko na mnie, ze wzgledu na moj karakanowy wzrost a sweter nietety byl tylko one size. Ale tak jest przynajmniej intrygujaco:P

    Ramonies- ciesze, ze sie podoba, a fotki to zawsze jakos tak przypadkowo wychodza:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za komentarz :)
    ah uwielbiam takie połączenia: dłuższy sweter i ciężkie buty. pomimo teoretycznego natłoku sylwetka wygląda bardzo lekko :)
    a ten złoty sweter - cudo


    xo

    OdpowiedzUsuń
  6. when i saw this beautiful sweater in zara, i hesitate to take it...now i know that you look fab on it! perfect with those simple boots
    s

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sweter, rzeczywiście nic mu więcej nie potrzeba. Sam w sobie jest ozdobą.
    Przyznam szczerze, że kiedy zobaczyłam srebrno-złotą kolekcję H&M nie byłam przekonana do tego trendu, ale właśnie to zmieniłaś :)
    Ja wymyśliłam sobie białe conversy, ale póki co zastanawiam się, czy aby na pewno chcę wydać na trampki 200 zł :)
    Będę tutaj zaglądać, dodaję do obserwowanych :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. modnisia ! bajer ! ^^

    fajny baner masz ;**

    http://paticee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń