wtorek, 10 maja 2011

FashionPhilosophy Fashion Week Poland part One

 Jak wszyscy wiecie w zeszły weekend w Łodzi odbył się Fashion Week w którym miałam przyjemność uczestniczyć. Wraz ze Smokiem urządziłyśmy sobie misyjną podróż i dotarłyśmy na miejsce w piątek wieczorem naszym małym czerwonym przyjacielem:) Oklapłe i w totalnej nie mocy postanowiłyśmy spędzić wieczór w naszym niemalże komunistycznym hostelu i następnego dnia na pełnej parze ruszyłyśmy do hali Expo gdzie odbywała się większość pokazów. Jeśli chodzi o same pokazy to byłam rozczarowana, wiele z nich -nie grzecznie mówiąc- nie rozerwała mi dupy:). Na dodatek mimozowate koszmarne modelki nie potrafiące chodzić po wybiegu... Albo chodzące w takim tempie że miało się ochotę pojśc za nimi do grobu. Z sobotnich pokazów w pamięć zapadły mi tylko MCC- Studio Design oraz Paprockiego i Brzozowskiego. W niedziele było już zdecydowanie lepiej. Ale o tym next time:)
Co do samego Fashion Weeku to baaardzo się cieszę że mogłam w nim uczestniczyć. Spotkałam i poznałam wielu ciekawych i fantastycznych ludzi i w końcu mogłam na własne oczy zobaczyć jak to wszystko wygląda od podszewki.
Prezentuję zdjęcia z Show Roomu i sobotniego after party Fashion TV, w następnych postach opublikuję resztę.

10 komentarzy:

  1. niedługo (za 6 miesięcy) znowu FW !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. no najzajebistsza (haha jakie słowo)recenzja jaką czytałam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice blog dear!
    im following both on google connection and also on bloglovin. Hope you do the same :)
    MY BLOG: DRESS UP FOR ARMAGEDDON

    OdpowiedzUsuń
  4. czadowo wygladasz,klimatycznie!! podoba mi sie!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. after party wyglada na dosc mocne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo bylo mocne, ale na drugi dzien bylo jeszcze mocniejsze:)
    Butow nie oddam nigdy, do grobu ze mna pojda:P

    OdpowiedzUsuń