poniedziałek, 30 maja 2011

American girl

 Od dłuższego czasu czaję się na szorty rodem z USA. Ale nie takie byle jakie, tylko old schoolowe prawdziwki leviski z czasów moich przodków. No i ciężko z nimi, więc na otarcie łez wynalazłam amełykańską koszulkę, która osłodzi mi czas poszukiwań:)
 Poza tym bobki wrociłam do swojego naturalnego koloru włosa. Dlaczego nic nikt nie mowi?:P Bo dla mnie to taka diametralna zmiana. Aczkolwiek czuję że platyna kiedyś tam wróci:)
 A jeśli zapytacie co u mnie, to obecnie leczę rany po najcięższej sesji w moim życiu która w moim przypadku jeszcze nie dobiegła końca i muszę się dalej upadlać przed profesorami prosząc o wpisy. Ale jak już będzie po sesyji i jak już w końcu się obronię to czuję że podaruję sobie w nagrodę wakacje życia:P Ciaooo!

T-shirt: D&G, Shorts: Levi's, Boots: Red or Dead

23 komentarze:

  1. śliczna ta koszulka:)) niziutka chyba jesteś cio::D? albo te zdjęcia cię tak skracają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna koszulka i szorty, fryz także ciekawy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiscie ze jestem niziutka:) Metr 55 w kapeluszu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale look! Zdjęcia zachwycają równie mocno jak ta czadowa koszulka połączona z czerwoną szminą na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. odważny zestaw:)podobać mi się:P

    OdpowiedzUsuń
  6. cute!

    http://oppositelipstick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. love american flag themed clothing - just got a similar tank top - great look xx

    OdpowiedzUsuń
  8. aha od razu ostrzegam, iż wymyśliłam sobie amerykańskie bikini zią! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey, american woman You look super stylish in this outfit!

    xoxo Ra

    OdpowiedzUsuń
  10. bikini mnie nie jara, tylko od spodenek sie odczep:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super-set! kocham ten t-shirt, jest sowity

    OdpowiedzUsuń
  12. O zesz - oddawaj ten t-shirt!
    Genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sowita byla tez jego cena- 3 zl. Wiem ze tshirt genialny, nie moge sie nadziwic ze nikt go nie chcial i ze tak dlugo wisial na lumpeksowym wieszaczku:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem dumna, że tak świetnie ubrani ludzie chodzą po poznańskich chodnikach! ;) .a na serio to meega! A zdradź mi skąd masz te wszystkie świetne neonowe kolory na oczach? Ja szukam takich od wieków!

    OdpowiedzUsuń
  15. love your american tee! you look stunning :)

    XOXO, BECCA
    http://www.fashion-train.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. zajebista koszulka ryba!
    jmankowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziekuje wszystkim!

    Panno K, neonowe kolory na oczach to skomplikowana kwestia:) W zasadzie wiekszosc z nich to po prostu cienie nakladane za pomoca mokrego pedzelka- wtedy kolor jest intensywniejszy i mozesz je nalozyc w rowna kreseczke. Cienie z roznych firm, najczesciej z Inglota. Polecam tez Gosha- mam z tej firmy kredke w kolrze fluo zieleni i zolci.

    OdpowiedzUsuń
  18. koszulka klasa :) mój mąż ma coś podobnego tylko wygląda jakby farbą ociekało :) może mu ukradnę ;)

    pozdrawiam sąsiadkę

    A.

    OdpowiedzUsuń