piątek, 8 kwietnia 2011

Wanderland...

 W marcu jak w garncu. Powiedzenie sprawdza się w stu procentach. Ale cieszy mnie fakt że śniegi i mrozy odeszły w niepamięć. Ale troszkę więcej słońca nie zaszkodziłoby, a może i promienie naładowałyby moje baterie pozytywną energią i wróciłyby mi chęci do życia?
 Mam nadzieję ze zatygodniowy wyjazd do Wawy troszkę mnie podładuje:)
Wrzucam foty z dzisiaj. Jednak dach Starego Browaru jest niezastąpiony do małych sesyjek, wszak dobre światło i super przestrzeń.
  Na stopach wielbione przeze mnie Lity- noszę ostatnio bardzo często, bo uwierzcie mi po latach patrzenia na wszystkich i wszystko z dołu, niezmiernie miło jest iść ulicą i nie czuć się jak knypek:)
Komin zrobiony przez zręczne rączki mojej mamy, który niespodziewanie dopasował się do moich panterkowych dżinów. A na szyi ukochane niegdyś przeze mnie wisiorki, które swego czasu kolekcjonowałam namiętnie, dopóki moja miłość samoistnie przerzuciła się na pierścienie.
 Odbiegając od tematu- jeśli nie macie pomysłu na spędzenie wolnego czasu, namawiam do pójścia do kina na "Jestem Bogiem". Byłyśmy ze Smokiem i mimo iż film ma troszke niedociągnięć, polecam! Fabuła super- mnie też by się przydała taka magiczna pigułka mocy:)

14 komentarzy:

  1. też kocham ten dach :)

    ale Twoje buty bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny look. Wydajesz się taka filigranowa. Nie wiem, czy to wina Lit, czy tak po prostu jest. Ale jest to urocze :) Pozdrowienia dla Mamy :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. szybka jesteś!!!! super foty (hehe) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Smoczi- dobre foty u mnie ostatnio rzadkoscia to i jestem szybka:)
    Sanna- Pozdrowie, dziekuje:* Powiem ze to od tej fajnej rudej:D

    OdpowiedzUsuń
  5. LOVE the silky looking parka

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudny set! Wyglądasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno już nie widziałam takiego dobrego looku. Jestem pod wrażeniem! wow.

    OdpowiedzUsuń
  8. woah, amazing outfit, u're stunning ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. dlaczego ja wcześniej nie trafiłam na Twojego bloga?
    dodaję! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, który odbywa się moim blog ;)Do wygrania piękne, żółte szpilki :*.

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz fenomenalnie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. you have such a cool style!! LOVE how you look in your every single post:)

    OdpowiedzUsuń