sobota, 2 kwietnia 2011

Trinny&Susannah in Poznan

 Pewnie wiele was słyszało o tym że dwie znane stylistki przyjeżdzają do Polski podpowiedzieć polakom jak się ubierać. Odwiedziły również miasto doznań i ot wczoraj wraz ze Smokiem wybrałyśmy się do Starego Browaru podpatrzeć jak to wszystko wygląda od podszewki.
 Obydwie panie zachwyciły mnie sobą, czego niestety o stylizacjach bohaterów odcinka powiedzieć nie mogę. Szału ciał nie było. Jednak same zainteresowane wyglądały świetnie- chciałabym w ich wieku dokładnie tak  wyglądać (ah, te piękna ramiona Trinny...). Poza tym wykazały się genialnym poczuciem humoru i niesamowitymi temperamentami.
 Standardowo wcisnęłam się w ekipę fotoreporterów udając że jestem jednym z nich. Ale iż aparat ostatnio mi nie służy (z przyczyn technicznych), nie mam fajnej fotorelacji:( Ale przynajmniej obejrzałam całe show w spokoju nie otoczona tłumem napierających na mnie ludzi)

Trinny and Susannah came to Poland to tell polish people how to dress. They also visited my city- Poznan and yesterday I went to shopping center with my friend to watch the show.
 Both ladies impressed me, but I can not say the same abaut them stylizations. However, the same concerned look great(ah, those beautiful Trinny's arms). They demonstrated a brilliant sense of humor and great temperaments. 


5 komentarzy:

  1. świetnie wyglądałaś
    ja byłam w piątek i jestem zachwycona przemianami

    OdpowiedzUsuń
  2. W piatek?? Ja rowniez bylam w piatek:) Ale kurde, mnie jakos nie podniecily przemiany, no, moze dwie:) Ale spodziewalam sie wiekszego szalu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie jaki mam pot na twarzy to chyba przez ten smrodek pana z tył :D
    fajne pierwsze foty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzizas krajst tej ostatniej foty się przestraszyłam;p

    OdpowiedzUsuń