czwartek, 28 kwietnia 2011

I'm good I'm gone

Dzisiaj na szybko bo jakoś tak nie mam nastroju. Idę spać. Ostatnio źle sypiam. I mało. Bo doba w ostatnim czasie okazuje się dla mnie zdecydowanie za krótka.
 Na całe szczęście zaczynam powoli ogarniać chaos na uczelni. Siły powolutku powracają. A skrobiąc dyplom na litografi (o tak, to zajęcie niezaprzeczalnie mnie uspokaja i działa kojąco na stan mojego umysłu) mam mnóstwo czasu na przemyślenia. I podczas namiętnego mieszania farb oświeciło mnie i pomyślałam sobie,że idąc w ślady Smoka złożę papiery na Erazmusa do Mediolanu. Miała być Anglia w ramach niespodzianki dla kogoś, ale po co mi deszczowy Londyn jak mogą być słoneczno-włoskie klimaty prawda?
 No i na tym całym moim pałerze ogarniam portfolio i całą resztę pozostałych spraw.
Poza tym dziś udało się osiągnąć sukces w czymś ważnym i zarazem tajemniczym, ale póki nie będzie wszystko wiadome na pięć tysięcy procent nic nie powiem:) Nic a nic. Ale trzymajcie kciuki za dalsze moje(nasze) poczynania!
 Co do dzisiejszego seta to taki frywolny troszkę. Ale gejowy stylista jak nas zobaczył (mnie i Smoka) to powiedział ot tak (cytuje): "Boszzzzzze, dlaczego nie ma takich kobiet więcej w Poznaniu? Od kąd przeprowadziłem się z Warszawy tutaj, czuję się z tego powodu jak dałn" Ciekawe cóż miał na myśli? Tak czy owak rozbawił nas do łez:)
O nie! Jak wróżka Samonela leci w TV, to już czas najwyższy na spanie. Dobranoc!

 Hat: TopShop, Fringed Shirt: TopShop, Shorts: Levi's, Shoes: JC

30 komentarzy:

  1. co co co co jaki mediolan i kiedy to zrobiłaś czy zrobisz dopiero ?;p

    OdpowiedzUsuń
  2. w ogóle to możesz wylaczyc te wkur** literki do potwierdzania komentarzy- w opcjach poszukaj ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wybrałam Berlin ( może nie daleko ,ale dla mnie to miejsce ma magię) i już się nie mogę doczekać :)

    hahahah, mi kiedyś pewien stylista- może ten sam powiedział na imprezie : Wy (byłam z koleżanką) jesteście cudne, wyglądacie jak z pokazu Vivienne Westwood :) i tak zaczęła się nasz miła znajomość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje:)

    Pocahontas: Berlinem rowniez bym nie pogardzila, zajebiste miasto, poza tym uczelnie maja wysmienite. Ale niestety zeby jechac trzeba cokolwiek po niemiecku szprechac. A ja nic a nic. I nawet bym zadnej wewnetrzenej sily nie zebrala w sobie do nauki tego okropnego jezyka:) Jedz, przynajmniej bedzie miejscowa na imprezy:P

    OdpowiedzUsuń
  5. mój niemiecki średni jest, ale dam radę :D
    a co :D

    ohh berlin jest dobry na imprezy , oo tak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uhh, usycham do Twoich butów! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świeeeeeeeeeeeeeetny blog!!!
    zapraszam do mnie:
    www.patlost.blogspot.com
    pozdrówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pani, a pani musi tak zajebiście wyglądać? biorę cały zestaw.

    btw. czy ten kapelusz jest aktualnie w topshopie, czy dawno go kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. http://3.bp.blogspot.com/-haVALRjxjCw/TZccXde4GPI/AAAAAAAAAR8/9OraR6ZX2PI/s640/trini+05.jpg

    skąd taka piekna spodnica?

    OdpowiedzUsuń
  10. genialnie, genialnie !!!! obserwuję !

    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje za wsparcie dziewczyny, bylo mi potrzebne, po ostatnim zjechaniu mojej osoby przez jakies dziwne elementy:)

    Venila: kapelusik kupowalam jakis rok temu, aczkolwiek w londynie. A tutaj chyba ciuchy przychodza z lekkim opoznieniem wiec moze bedzie?

    Anns- jaka spodnica?:) Ta ktora mam na sobie w poprzednim poscie? jesli o nia chodzi to z Top schopu, byla przeceniona:)

    OdpowiedzUsuń
  12. chodzi o tą spod linku:

    http://3.bp.blogspot.com/-haVALRjxjCw/TZccXde4GPI/AAAAAAAAAR8/9OraR6ZX2PI/s640/trini+05.jpg

    OdpowiedzUsuń
  13. aaaa, to ta jest z lumpeksiku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie wymiatasz !!
    Zapraszam Cię do mnie
    http://misscferreira.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. love the look & love youre blog
    I'm following now!
    wanna follow me?
    love,xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Cool outfit, love it!

    http://thefashioninbox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. spodenki i torebka mega *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. zgodzę się z napotkanym przez ciebie panem gejem, wielka szkoda,ze w polskich miastach tak rzadko spotyka się ludzi modnie, ale zaraz odważnie ubranych :) wyglądasz naprawdę świetnie, nie musze mówić,że zazdroszczę jak cholera butów jc!

    http://shavil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. You look great!!!love the entire look, especially the top!
    http://chiccastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovee your outfit and your hair is gorgeous!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Faaajny top!!
    P.S Widziałaś film Siemensa? Hahah, ja leżę... :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzialam, wlasnie przed momentem:)
    Tez sie poprzewracalam na boki ze smiechu:P

    OdpowiedzUsuń
  23. w pełni podzielam zdanie pana stylisty!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne frędzle i krzyż! :)
    Gejowi styliści są niesamowici.
    pozdrawiam
    reesh.

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie wyglądasz. Bardzo lubię takie stylizacje!

    OdpowiedzUsuń