niedziela, 27 marca 2011

Lity

W końcu mam foty i mogę umieścić niewymuszonego posta:)
Zdjęcia świeżutkie, bo aż z dzisiaj. Całkiem przyjemna niedziela- byłyśmy z Malwą na degustacji wina w SPOCIE, po czym z niezmierną ochotą na sushi trafiłyśmy do werandy na sałatkę. Przy okazji Malwy, widzieliście mój nowy baner? To właśnie jej dzieło:) Zapraszam na bloga rudego stworzenia, na którym prezentuje swoje zacne prace, a na brak dziwolągowatych pomysłów nie może narzekać.
 Poza tym napiszę o mojej nowej zdobyczy- Litach. Moja najlepsza inwestycja, przysięgam. Nie spodziewałam się, że buty na tak gigantycznych obcasach mogą być aż tak wygodne. W piątek odważyłam się je założyć na impreze i przeskakałam w nich całą noc. A przy okazji jak wspaniale było widzieć ludzi z normalnej perspektywy, a nie z perspektywy karła. Juz zamierzam się do kupna w innym kolorze:)

11 komentarzy:

  1. Jaki makijaż!! Wyglądasz czadowo! Świetne połączenie prostych rzeczy w ciekawy zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  2. LOVE your look and your blog is amazing!!! Just came across it, happy :D

    xo thefashionguitar

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dałam się urokowi Lit, jednak top i marynarka bardzo mi się podoba. Marynarek mam ok 15 i szukam ciągle ciekawych t-shirtów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi!
    i just found your blog. I would like to invite you to the first giveaway on my blog. A nice pair of sunnies! it's worldwide! = )
    I allways follow back!

    kisses from La Mode En Rose = )

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiałaś dać to zdjęcia na którym wyglądam na dałna? Mogłaś dać to co ja wyglądam normalnie a Ty w zębie dłubiesz XD

    Dzięki za reklamę ziom - jak będę kiedyś miała jakiś odwiedzających to tez Cię zareklamuję;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog! Widac w Tobie artystyczna dusze.

    Jedna malutka uwaga.
    "La petit Monique" znaczy maly Monika! Powinno byc "La petite Monique" - mala Monika...

    Pozdrawiam goraco
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Asia! Ciesze sie ze blog Ci sie podoba. I niezmiernie dziekuje za artystyczna dusze:)
    Co to nazwy- no coz... Teraz jestem konfjuzd.. Zmieniam ja co chwile, bo ciagle ktos mi mowi ze jest blad:) Juz sama nie wiem jaka jest poprawna. Wczesniej mialam dokladnie taka jaka sugerujesz, ale pozniej ktos powiedzial ze nie jest poprawna.. Musze chyba skonsultowac ja z jakims francuskojezycznym czlowiekiem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana:), gwarantuje, ze "La petite Monique" jest jak najbardziej poprawnie.
    Mozesz potraktowac mnie jako francuskojezycznego czlowieka :)

    Znalazlam ciekawa stronke, na ktorej tez fajnie jest wszystko opisane:
    http://www.francuski.ang.pl/gramatyka/rodzaj_zenski_przymiotnikow

    Pozdrawiam cieplo
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak wiec zaufam Tobie moj francuskojezyczny czlowieku:) Zmienie nazwe czym predzej, jak tylko zdolam ogarnac tytul w banerze:)
    Dziekuje!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. ...je t'en prie Monique :)
    Jakby co polecam sie na przyszlosc.

    Zauwazylam, ze zagladam tu caraz czesciej, podoba mi sie Twoj styl... Bede obserwowac Twoj blog, w sensie podziwiac :)

    Buziaki! Milego dnia!

    OdpowiedzUsuń