poniedziałek, 7 lutego 2011

Ziemia lubelska:)

 Kuniec ferii. Właśnie wróciłam z Lublina. Fajne miasto, przytulne. Tylko pogoda depresyjna, skutecznie zniechęcająca do wszelakich działań. Tak więc więcej czasu spędzałyśmy w domu. Na całe szczęście szykuje się niezły weekendos w poznaniu-impreza w Spocie. Lubię to miejsce, mam nadzieję że i tym razem nie zawiedzie..
 Spadam do łóżka odespać ostatnie dni, a od jutra detoks. Bo w Lublinie pyszne jedzenie i pochłaniałam wszystko jak gąbka. Ale siłownia to przecież samo zdrowie i wyjdzie mi tylko na dobre.
Ciao!








18 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz i wg mnie, siłownia jest zbędna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz! trzecie zdjęcie wymiata. a ja własnie jutro wybywam na feryjne szaleństwa!=)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sanna- dziekuje za podniesienie mnie na duchu, ale na silownie pojde, chocby dla lepszego samopoczucia, bo ostatnio malo gietka jestem:) Bo waga to niespecjalnie sie przejmuje:)

    ZuZu- zycze wiec milego wypoczywania:*

    OdpowiedzUsuń
  4. loving this outfit! and great style:))

    OdpowiedzUsuń
  5. koturny z deezee?
    czaje sie na nie i nie wiem !
    kurde nie moge sie zdecydowac piekne sa
    ale boje sie kupowac buty przez internet
    czy wygodne czy dobry rozmiar .
    kurde.haha

    zdjecia piekne, jestes przesliczna naprawde :)

    OdpowiedzUsuń
  6. memka- zgadza sie, koturny z deezee. Rowniez mialam obawy kupujac buty przez internet, ale stwierdzilam ze nie sa za drogie wiec zaryzykuje, poza tym zawsze mozna oddac:) A koturniaki wygodne tak wiec polecam!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw :)
    a na siłownie też się wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I saw u in lookbok.nu! love your outfits!
    new follower!sure!

    OdpowiedzUsuń
  9. uuu wysokie buty! :D dobrzeee! fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. la petit monique- i really like this blog <3

    follow you <3

    www.glitteringwolf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. no to załatw to drukowanie, a zaprojektuje Ci jakaś jeszcze inną :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz absolutnie przeobłędnie na zdjęciach ze wszystkich ostatnich postów, te buty + fryzura - odlot

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne zdjęcia i znakomity outfit!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny look, świetna kurteczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh girl you are amazing! I can't find the words to describe how much I love your style.
    I'm now following hope you'll follow me back.
    xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta warkoczowa opaska świetnie wygląda w połączeniu z Twoimi włosami i taką fryzurką :)

    OdpowiedzUsuń