sobota, 19 lutego 2011

Vintage Monia

 Pewnie wiele z was słyszało już o kunkursie Siemensa. Pierwsza odsłona to stylizacje w klimacie Vintage. 
Na pełnym spontanie postanowiłam wziąć w nim udział i szybko powstały zdjęcia przy pomocy Justy (Just Rox!:). Ze stylizacją również nie było większego problemu, gdyż ciuchów vintage to ja mam po pachy:) Jak już kiedyś komuś napisałam: mogłabym być czasem chodzącą reklamą lumpeksów.
I tutaj prośba do ludzi dobrej woli: jeśli wam się podoba-głosujcie-Klik. Suszara musi być moja:D

Guys! I take part in the competition Siemens on vintage styling. If you like my photos vote for me Klick Klick. (just press the big plus:)


16 komentarzy:

  1. super stylizacja :)
    też biorę udział ,ale raczej nie mam szans :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, bardzo mi się podoba. Tez biorę udział, totalnie na szybkiego znalazłam stary zestaw ;p
    Trzymam kciuki za Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki kochani!
    Zuza- a Ciebie juz widzialam w konkursie of kors, bo jakze inaczej:) Glos oddany i rowniez trzymam za Ciebie kciuki!
    Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  4. OOo, smok odkył moją intencję:)) MIało byc tak starofrancusko:) Tak ala Chanel nawet po troszku:P

    OdpowiedzUsuń
  5. You are beyond fabulous, so much style, wow!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie wyglądasz, trzymam kciuki za zwycięstwo. Właśnie trafiłam na Twojego bloga, podczas przeglądania Loobooka: zobaczyłam Twoje foto i pomyślałam, że niedawno podobną dziewczynę widziałam na ulicy w Poznaniu i długo się za nią oglądałam. Sprawdziłam profil i proszę - Poznań :D
    Więc pozdrawiam zjawiskową dziewczynę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sheila- Dziekuje bardzo, bardzo mocno, za tak mile slowa. Fajnie jest slyszec ze komus sie podoba moj styl i dzieki takim osobom widze sens tego co robie:)
    Dziekuje jeszcze raz i pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli to stylizacja, to fajna. Jednak na do noszenia wybrałabym spodnie, które niepotrzebnie nie pogrubiają w biodrach.

    OdpowiedzUsuń
  9. I saw your looks on Enstyle and found your blog. I love all your photos.

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. you look so hot in the red lipstick!! beautiful pictures, love your outfit.


    Fashion Rehab

    OdpowiedzUsuń
  11. opublikuj coś nowego żebym mogła inteligentny komentarz dodać;P na przykład.. tak dajmy na to... jakaś cekinowa bluzkę...


    autoreklama:
    rudachuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. opublikuje jak bede miala co:) Poki co nic zdjec:( Nie mam kiedy zrobic, kobita pracujaca teraz jestem. Ale jak dasz sie wykorzystac to i bedzie nowy post:)

    OdpowiedzUsuń