wtorek, 15 lutego 2011

Athene

HoHoHoHoHo... Częstotliwość postów ostatnio przeze mnie wystawianych przeraża mnie samą:) Ale jakoś tak nie mogę dojść do siebie po feriach i ciągle mi się wydaje że mam wakacje. Rozleniwiłam się do potęgi... Do tego stopnia że nawet na zajęcia nie chodzę, udając że intensywnie myślę w domu nad tematem dyplomowym. A prawda jest okrutna... Nie robię dokładnie nic. A już na pewno nic pożytecznego. Zajmuje się wszystkim innym tylko nie studiami- z bloggowaniem na czele.
 Dzisiaj Kacha poprosiła mnie o foty, to i przy okazji moje powstały. A pózniej włóczyłyśmy się całodniowo bez celu po SB, co zakończyło się poraz kolejny bezsensownym wydawaniem pieniędzy..
 I tak na marginesie: urok Litkow dopadł i mnie, usilnie zbieram pieniądze. Albo powinnam może napisać "będę zbierać":)

Boots:DeeZee, Tights:TopShop, Shorts:TopShop, Blouse:SH

18 komentarzy:

  1. zajebiste zdjęcia!! :D

    no słyszałam że portfolio będziesz robić haha ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. I like it, you very beautiful!!! Super style dear)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kacha, no coz... Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie:(

    Annushka: Thank you! Hallo from Poland:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love the photo's so sweet!
    Lovely blog!
    Maybe we can follow eachother?
    xx

    www.fashioapp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny zestaw:) Sciagnelabym tylko lisa - dziwnie wyglada przyczepiony w tym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. loving the inspiration!
    i'll be coming back to your blog for sure!
    come visit COSMICaroline and see behind the scenes at the Nashville Anthropologie event!

    -COSMICaroline
    COSMICaroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. love love love the eye make up

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz kobieco w takiej klasycznej fryzurze. Ale wyraz twarzy masz nadal jak suka;>

    OdpowiedzUsuń
  9. LOVE the tights!!

    http://thefashioninbox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. AMAZING LOOK!!! LOVE IT! FOLLOW YOU!
    PLEASE check and follow if you want...every day new posts!!!

    http://yourfashioncafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaw, that's so beautiful!!!
    I love it!! ♥
    xx

    Henar
    ...OH MY VOGUE!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje wszystkim:*

    Thank you all!!:*

    OdpowiedzUsuń
  13. bluza jest swietna, gdyby byla z jakiejs sieciowki typu hm natychmiast pobieglabym ja kupic, ale niestety lumpex sie klania. co do butow mam takie, rajty tez, wiec moge od Ciebie 'zgapic' ten look na moj wlasny codzienny uzytek.

    a no i makijaz fajnie kontrastuje z prostata calego looku. fajne

    http://agatandamian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Neonowa żółć na powiekach- rewelka! ;)

    OdpowiedzUsuń