poniedziałek, 10 stycznia 2011

Olsen Gang

 W zasadzie to nie potrafię odpowiedzieć na pytanie: dlaczego się tak ubrałam?:)
Wyjście było spontaniczne, dopiero po obejrzeniu zdjęć doszłam do wniosku że wyglądam jak mały facet. Na dodatek z Gangu rodem:)
Nie powtorzę raczej już tego stroju, ale zdjęcia opublikuję. A co tam:)
 Ale za to na osłode czekoladki które napotkałam w starym browarze. Nie mogłam nie zrobić im zdjęć, są przeurocze:)

Shoes-vintage, Pants-TopShop, Shirt-vintage, Jacket-TopShop, Hat-River Island, Fur Scarf-vintage


22 komentarze:

  1. ojjj, te słodkości<3 z chocolissimo? uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bardzo fajnie, faktycznie w klimacie gangu, ale mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przecież wyglądasz super! jak się jest ładną kobietką to nawet w ciuchach robotnika będzie się wyglądać kobieco=)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna kurteczka i cudowna całość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pocahontas:
    Brawo! trafilas bezblednie, CHOCOLISSIMO:)

    Czirs reszcie, ze sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow you look amazing!! and your have a fabulous style. love love everything about this! xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. You look so great! And I just want to eat those heels!

    Im your newest follower, hope youll follow me too : )
    www.baublesandbangles.blogspot.com

    -Stephanie

    OdpowiedzUsuń
  9. co ty chcesz od tego stroju??? wyglądasz tak że aż mi szczena opadła FENOMENALNIE!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona Twoimi stylizacjami!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieki dziewczyny:)

    Thank you Girls!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gorgeous outfit! Love the hat and the fur ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz niesamowcie!!! Świetny outfit!

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie blogi jak Twój to jest inspiracja. Szybko dodaję do listy, żeby "mieć Cię na oku". Lubię. Bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  15. zestaw idealny w każdym calu (ach, móc więcej takich oglądać na ulicach..!).

    OdpowiedzUsuń
  16. Heh, nie jest źle :-) nie dramatyzuj :-)

    Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  17. great style:)x

    http://inablondeworld.blogspot.com/ check it out if you want we can follow each other xx

    OdpowiedzUsuń