poniedziałek, 15 listopada 2010

Mr.Snufkin

Pobawmy się w skojarzenia.. I przypominki:)
 Pamiętacie Muminy?? To moja ulubiona bajka z dzieciństwa, chociaż Buka od zawsze wprawiała mnie w przerażenie. Prawie takie samo jak muzyczka z serialu Twin Peaks.
I nie bez powodu tenże mój look przpomina mi Włóczykija. Choć niektórzy powiadaja że bardziej Szewczyka Dratewkę:) Nie ważne z czym, ważne że w ogóle budzi skojarzenia.
 A skoro o Twin Peaks była mowa, to wlepiam jedno zdjęcie z sesji, która była zrobiona na cześć Boba- kto oglądał ten wie. Chcecie więcej? Zapraszam na mojego i "mojego" B-justa drugiego bloga, poświęconego jakże twórczej naszej fotograficznej pracy: http://itsbeeandbee.blogspot.com/

   Fota z cyklu "Fire, walk with me...":P

5 komentarzy:

  1. mmmm zdjęcie z tą fająąąąąąą

    OdpowiedzUsuń
  2. I love everything about your outfit! even your makeup is cute :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. that jacket with the striped shirt and the pants is amazing!!
    http://ddianakangg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm really enjoying this outfit. Simple yet chic!

    paperwhales.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. to zdjęcie z papierosem jest takie.. piękne.

    OdpowiedzUsuń