czwartek, 11 listopada 2010

I'm back!!!:)

  No to trochę mi się zrobiło zaległości.. Publikuję foty zrobione w lipcu? Sierpniu? Nawet nie pamiętam.
Ale jakoś tak wcześniej nie było kiedy, bo u mnie wakacje od dawna wakacjami nie są i mam chyba mniej czasu wolnego niż w całej reszcie roku:) Albo po prostu jestem bardziej leniwa.
  Zresztą moim zdaniem te wakacyjne zdjęcia i tak będą miłym akcentem podczas tego co dzieje się za oknami. Brrr...
P.S. Kapelusz wyrwałam w angielskim lumpie i zaplaciłam za niego jakies 20 pensów! Trochę mało stabilny i gniecie się w zależności od położenia. Ale do fotek w sam raz:)


3 komentarze:

  1. hello lovely

    just found your blog through lookbook - I like your sense of style a lot and hope to read and see more from you in the future :)

    also, I would have loved to post my comment in Polish but unfortunately I can only speak (and read) it.

    love xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank youuu!! It's very important for me, what you wrote... Kisses from Poland!

    OdpowiedzUsuń
  3. you have beautiful eyes, girl!

    http://honeywood.tumblr.com
    http://honeywood.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń